niedziela, 10 sierpnia 2008

:)

Witam wszystkich.Weekend kończy się.Dla mnie właściwie już to zrobił-Miśka pojechała.Wiele się działo w jego trakcie. Może nie wszystko mi się podobało ale bilans tych miłych rzeczy zdecydowanie ma większy procent.Wszystko co dobre związane było z moją Monią.
Wróciłem wcześnie ze spacerku bo mógłbym potem mieć problem z załatwieniem osoby która mogłaby mi w tym pomóc. Teraz posiedzę troszkę w necie i odpiszę na wszelkie zaległe wiadomości. Jutro praca więc chyba położę się wcześniej.
Dostałem wiadomość że TV KIELCE zainteresowana jest zrobieniem materiału o mnie i naszej akcji. To chyba fajnie choć kiedy wyobrażę sobie siebie na ekranie w dodatku mówiącym o sobie to dostaję gęsiej skórki. Nie cierpię swojego widoku nawet w krótkich filmikach z aparatu. Myślę jednak że wszystko co pozwoli rozszerzyć audytorium i dotrzeć do większego grona osób mogących jakoś pomóc jest jak najbardziej wskazane. Tylko sukces w zbiórce wynagrodzi satysfakcją wszystkim którzy zaangażowali się w ten projekt nie wspominając już o mnie i ewentualnej pomocy.
Pozdrawiam wszystkich.papa

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz